هنگام محاسبه ضریب بالابر از چه مساحتی استفاده می شود؟

مدیران انجمن: parse, javad123javad

ارسال پست
نمایه کاربر
rohamavation

نام: roham hesami radرهام حسامی راد

محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 3282

سپاس: 5494

جنسیت:

تماس:

هنگام محاسبه ضریب بالابر از چه مساحتی استفاده می شود؟

پست توسط rohamavation »

بیایید بگوییم که من این بال منحنی مستطیلی را داشتم. نارنجی نشان دهنده طول وتر، قرمز نشان دهنده طول طرح ایرفویل زیر خط وتر، سبز نشان دهنده طول طرح ایرفویل بالای خط وتر، و آبی نشان دهنده طول باله
تصویر
اگر بخواهم ضریب بالابر آن را محاسبه کنم باید مساحت را بدانم. به کدام سطح اشاره داره؟ چگونه میتونم مساحت مورد نظر را با استفاده از این نمودار محاسبه کنم؟
آیا می تواند طول رنگ سبز ضرب در طول آبی باشد؟ آیا می تواند طول رنگ سبز و قرمز ضرب در طول آبی باشد؟ یا چیز دیگیه؟
اما در این مورد، من فکر می‌کنم ناحیه پلان فرم طول نارنجی ضرب در طول آبی خواهد بود.
ناحیه مرجع برای ضرایب آیرودینامیکی (بالا، درگ، ممان) ناحیه پلان فرمه. تصویرمن فقط یک بال را نشان میده در حالی که ناحیه مرجع S نیز بدنه و بال دیگر را در نظر می گیره: بار نارنجی دو برابر آبی و سپس مقداری.
در عمومی ترین حالت آن، معادله مساحت بال S است
$\int_{-b/2}^{b/2} c \cdot dy$
با b = دهانه بال = فاصله بین نوک بال، c = وتر بال محلی (خط نارنجی)، y مختصات در جهت Ym است.
.تصویر
در مورد پایداری و کنترل هم که نشون میده وقتی باید زوایای برگشت و دو وجهی در نظر گرفته بشه چگونه تعریف کار کنه. توجه داشته باشید که چگونه تقاطع بال / بدنه برای منطقه بال مرجع، با گسترش لبه‌های پیشرو / عقبی محلی بال‌ها، تعریف میشه
تصویر

ارسال پست