تشكيل گروه تحقيقاتي "عامل ناشناخته"در ايران
چرا ما يوفو هادرو فرا زميني ميدونيم؟
از كجا معلوم يوفو ها ساكنين اصلي زمين نيستن و ما زمينو ازشون به زور گرفته باشيم؟
من توي كتاب داستان هاي گمنام از نويسنده هاي گمنام (الفرد هيچكاك)به اين موضوع بر خوردم.توي اون كتاب يه همچين نظريه اي اراپه شده .
با توجه به اينك اخيرا يه جسد چندين هزار ساله پيداشده كه در زمان حيات تواناي تكلم داشته اين موضوع كه ما از نوادگان ميمون ها با شيم رو مورد سوال قرار داده پس خيلي هم عجيب نيست كه ما از كرات ديگه اومده باشيم و زميني هاي واقعي يا همون يوفو ها رو نابود كرده باشيم.لطفا بدون اغماض به اين موضوع فكر كنين
از كجا معلوم يوفو ها ساكنين اصلي زمين نيستن و ما زمينو ازشون به زور گرفته باشيم؟
من توي كتاب داستان هاي گمنام از نويسنده هاي گمنام (الفرد هيچكاك)به اين موضوع بر خوردم.توي اون كتاب يه همچين نظريه اي اراپه شده .
با توجه به اينك اخيرا يه جسد چندين هزار ساله پيداشده كه در زمان حيات تواناي تكلم داشته اين موضوع كه ما از نوادگان ميمون ها با شيم رو مورد سوال قرار داده پس خيلي هم عجيب نيست كه ما از كرات ديگه اومده باشيم و زميني هاي واقعي يا همون يوفو ها رو نابود كرده باشيم.لطفا بدون اغماض به اين موضوع فكر كنين
- javadhelali
عضویت : سهشنبه ۱۳۸۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۱
پست: 106-
تماس:
ازتون مي خوام اين بحث رو در تاپيك هاي مربوط به يوفو ها بكنين...اون پرونده رو بيخيال شين....بچسب به دو تاي اول... .ملون نوشته شده:چرا ما يوفو هادرو فرا زميني ميدونيم؟
از كجا معلوم يوفو ها ساكنين اصلي زمين نيستن و ما زمينو ازشون به زور گرفته باشيم؟
من توي كتاب داستان هاي گمنام از نويسنده هاي گمنام (الفرد هيچكاك)به اين موضوع بر خوردم.توي اون كتاب يه همچين نظريه اي اراپه شده .
با توجه به اينك اخيرا يه جسد چندين هزار ساله پيداشده كه در زمان حيات تواناي تكلم داشته اين موضوع كه ما از نوادگان ميمون ها با شيم رو مورد سوال قرار داده پس خيلي هم عجيب نيست كه ما از كرات ديگه اومده باشيم و زميني هاي واقعي يا همون يوفو ها رو نابود كرده باشيم.لطفا بدون اغماض به اين موضوع فكر كنين
Connor Doyle
فیزیک ، کوچکترین چیز ها و بزرگترین چیز ها ست ... نیست؟
فیزیک ، کوچکترین چیز ها و بزرگترین چیز ها ست ... نیست؟
دلایل بسیاری از کسانی که این موضوعات را قبول ندارند این است که چرا این اتفاقات در ایران پـیش نمیاد به این دلیل بهتر که موضوعات داخل ایران باشهjavadhelali نوشته شده:سلام
به نظر من مساپل عجيب زيادي در ايران نيست.
اگر هم هست من و احتمالا خيلي افراد ديگر كه ميخواهند در اين گرده فعاليت داشته باشند نميدانند
پس اول تعدادي از مساپل ناشناخته و عجيب در ايران رو به ما معرفي كنيد .
در ضمن اگر بخواهيم مساپل را نظري بررسي كنيم نيازي نيست اتفاقات حتما در ايران باشند
زندگی یک دم است ،آن دم را فراموش بکنیم
بررسی پرونده شماره 002-1386
براثر سقوط بالگرد 3 نفر در درياچه مهارلو شيراز كشته شدند
شيراز- خبرنگار كيهان:
خلبان و دو كادر فني پرواز براثر سقوط بالگرد متعلق به شركت بالگرد ايران وابسته به وزارت نفت در درياچه مهارلو شيراز كشته شدند.
اين بالگرد ساعت 9 صبح روز پنج شنبه فرودگاه شيراز را به مقصد منطقه گل گهر سيرجان ترك كرد كه ساعت 9 و 15 دقيقه ارتباطش با مركز قطع شد و جست و جوها براي پيدا كردن آن آغاز شد.
با پي گيري صورت گرفته و اطلاعات مردمي ساعت 15و30 دقيقه محل سقوط بالگرد در درياچه مهارلو شناسايي و اجساد قربانيان از آب خارج شد.بررسي هاي اوليه نشان مي دهد نقص فني عامل سقوط اين بالگرد بوده است.
«علي اكبر رنجيده»، «عليرضا شادمهر» و «حسين قاسمي» جان باختگان اين حادثه هستند.
> شماره 18740 28/11/85 > صفحه 15 (حوادث) > متن
روزنامه كيهان
دومين سقوط در درياچه مهارلو در كمتر از ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
گروه حوادث: شيراز - خبرنگار «ايران»: يك فروند هلي كوپتر كه براي انتقال لاشه هلي كوپتر ساقط شده در درياچه مهارلو به منطقه اعزام شده بود، روز گذشته دچار سانحه شد و سقوط كرد. در جريان سقوط اين هلي كوپتر كه دومين حادثه در ۴۸ ساعت گذشته است، خلبان و كمك خلبان جان باختند.
دبير ستاد حوادث پيش بيني نشده استان فارس با اعلام اين خبر گفت: در پي سقوط يك فروند هلي كوپتر متعلق به شركت هلي كوپتري ايران وابسته به شركت نفت در درياچه مهارلو بلافاصله نيروهاي امدادي جمعيت هلال احمر، آتش نشاني و اورژانس به همراه نيروهاي فرمانداري شيراز و ستاد حوادث پيش بيني نشده به محل اعزام و پس از ساعت ها جست و جو موفق به بيرون كشيدن اجساد ۳ سرنشين آن شدند. وي ادادمه داد: اين هلي كوپتر به منطقه گل گهر سيرجان در حال حركت بود كه در ۱۳ مايلي ساحل درياچه مهارلو سقوط كرد. وي ادامه داد: صبح روز گذشته دو فروند هلي كوپتر متعلق به شركت هلي كوپتر ايران وابسته به شركت نفت براي خارج كردن لاشه هلي كوپتر به محل سانحه اعزام شدند كه در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقيقه هنگام انتقال لاشه يكي از آنها دچار حادثه شد و داخل درياچه سقوط كرد. مهندس حميد تقي زاده افزود: به دنبال اين حادثه، گروه هاي امداد و نجات به منطقه اعزام و با كمك غواصان آتش نشاني اجساد خلبان و كمك خلبان از آب بيرون كشيده شد و عمليات احياي آنان توسط نيروهاي امدادي اورژانس انجام گرفت كه متأسفانه اين تلاش ها بي نتيجه ماند و هر دوي آنها جان باختند.
مسئول روابط عمومي شركت هلي كوپتر ايران در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اين كه هلي كوپتر پس از انتقال قسمتي از قطعات هلي كوپتر ساقط شده در مسير بازگشت دچار حادثه شده است، گفت: دو هلي كوپتر آكوريل براي انتقال لاشه هلي كوپتري كه روز پنجشنبه در درياچه مهارلو سقوط كرده بود، به آنجا اعزام و زماني كه قسمتي از قطعات هلي كوپتر را به ساحل منتقل كردند، در راه بازگشت يكي از آنها در همان محل به علل نامعلومي دچار سانحه شد و سقوط كرد.
وي افزود: گروه هاي كارشناسي براي تعيين علل حادثه به منطقه اعزام شده اند و موضوع را از جهات مختلف بررسي كرده اند كه بعد از نظر آنها، علت حادثه اعلام خواهد شد. وي در پايان گفت: اين شركت براي بازگرداندن اعتماد به نفس و همچنين تغيير روحيه به صورت داوطلبانه به مدت ۲۴ ساعت تمامي فعاليت هاي مربوط به پروازهاي هلي كوپترها را به حال تعليق درآورده است.
روزنامه ايران > شماره 3574 29/11/85 > صفحه 22 (حوادث) > متن
براثر سقوط بالگرد 3 نفر در درياچه مهارلو شيراز كشته شدند
شيراز- خبرنگار كيهان:
خلبان و دو كادر فني پرواز براثر سقوط بالگرد متعلق به شركت بالگرد ايران وابسته به وزارت نفت در درياچه مهارلو شيراز كشته شدند.
اين بالگرد ساعت 9 صبح روز پنج شنبه فرودگاه شيراز را به مقصد منطقه گل گهر سيرجان ترك كرد كه ساعت 9 و 15 دقيقه ارتباطش با مركز قطع شد و جست و جوها براي پيدا كردن آن آغاز شد.
با پي گيري صورت گرفته و اطلاعات مردمي ساعت 15و30 دقيقه محل سقوط بالگرد در درياچه مهارلو شناسايي و اجساد قربانيان از آب خارج شد.بررسي هاي اوليه نشان مي دهد نقص فني عامل سقوط اين بالگرد بوده است.
«علي اكبر رنجيده»، «عليرضا شادمهر» و «حسين قاسمي» جان باختگان اين حادثه هستند.
> شماره 18740 28/11/85 > صفحه 15 (حوادث) > متن
روزنامه كيهان
دومين سقوط در درياچه مهارلو در كمتر از ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
گروه حوادث: شيراز - خبرنگار «ايران»: يك فروند هلي كوپتر كه براي انتقال لاشه هلي كوپتر ساقط شده در درياچه مهارلو به منطقه اعزام شده بود، روز گذشته دچار سانحه شد و سقوط كرد. در جريان سقوط اين هلي كوپتر كه دومين حادثه در ۴۸ ساعت گذشته است، خلبان و كمك خلبان جان باختند.
دبير ستاد حوادث پيش بيني نشده استان فارس با اعلام اين خبر گفت: در پي سقوط يك فروند هلي كوپتر متعلق به شركت هلي كوپتري ايران وابسته به شركت نفت در درياچه مهارلو بلافاصله نيروهاي امدادي جمعيت هلال احمر، آتش نشاني و اورژانس به همراه نيروهاي فرمانداري شيراز و ستاد حوادث پيش بيني نشده به محل اعزام و پس از ساعت ها جست و جو موفق به بيرون كشيدن اجساد ۳ سرنشين آن شدند. وي ادادمه داد: اين هلي كوپتر به منطقه گل گهر سيرجان در حال حركت بود كه در ۱۳ مايلي ساحل درياچه مهارلو سقوط كرد. وي ادامه داد: صبح روز گذشته دو فروند هلي كوپتر متعلق به شركت هلي كوپتر ايران وابسته به شركت نفت براي خارج كردن لاشه هلي كوپتر به محل سانحه اعزام شدند كه در ساعت ۱۱ و ۱۵ دقيقه هنگام انتقال لاشه يكي از آنها دچار حادثه شد و داخل درياچه سقوط كرد. مهندس حميد تقي زاده افزود: به دنبال اين حادثه، گروه هاي امداد و نجات به منطقه اعزام و با كمك غواصان آتش نشاني اجساد خلبان و كمك خلبان از آب بيرون كشيده شد و عمليات احياي آنان توسط نيروهاي امدادي اورژانس انجام گرفت كه متأسفانه اين تلاش ها بي نتيجه ماند و هر دوي آنها جان باختند.
مسئول روابط عمومي شركت هلي كوپتر ايران در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام اين كه هلي كوپتر پس از انتقال قسمتي از قطعات هلي كوپتر ساقط شده در مسير بازگشت دچار حادثه شده است، گفت: دو هلي كوپتر آكوريل براي انتقال لاشه هلي كوپتري كه روز پنجشنبه در درياچه مهارلو سقوط كرده بود، به آنجا اعزام و زماني كه قسمتي از قطعات هلي كوپتر را به ساحل منتقل كردند، در راه بازگشت يكي از آنها در همان محل به علل نامعلومي دچار سانحه شد و سقوط كرد.
وي افزود: گروه هاي كارشناسي براي تعيين علل حادثه به منطقه اعزام شده اند و موضوع را از جهات مختلف بررسي كرده اند كه بعد از نظر آنها، علت حادثه اعلام خواهد شد. وي در پايان گفت: اين شركت براي بازگرداندن اعتماد به نفس و همچنين تغيير روحيه به صورت داوطلبانه به مدت ۲۴ ساعت تمامي فعاليت هاي مربوط به پروازهاي هلي كوپترها را به حال تعليق درآورده است.
روزنامه ايران > شماره 3574 29/11/85 > صفحه 22 (حوادث) > متن
زندگی یک دم است ،آن دم را فراموش بکنیم
بررسی پرونده شماره 002-1386
برموداي ايران
پس از انتشار خبر سقوط دو هلي کوپتر متعلق به شرکت نفت، شايعاتي در مورد احتمال خرابکاري در اين حوادث منتشر شد اما دبير ستاد حوادث غير مترقبه استان فارس با رد اين اخبار گفت: "هنگام عمليات انتقال، گروههاي مختلفي از امدادگران آتشنشاني و هلالاحمر حضور داشتند، و از اين رو احتمال هرگونه خرابكاري در منطقه منتفي است".
فرماندار شيرازهم پس از سقوط دو هلي کوپتر به خبرگزاري فارس گفت که هر دو هلي کوپتر ساقط شده از هلي کوپترهاي مجهزوپيشرفته استان فارس بودند و کمتر از 1000 ساعت سابقه پرواز داشتند. وي تاييد کرد که خلبانان هر دو هلي کوپتر از خلبانان با سابقه استان فارس بودند و افزود: "بر اساس گمانه زني هاي اوليه خطاي ديد به واسطه موقعيت ويژه درياچه مزبورعامل اصلي سقوط بوده است".
به گفته مدير روابط عمومي شرکت هلي کوپتر ايران"اين شركت براى بازگرداندن اعتماد به نفس و همچنين تغيير روحيه به صورت داوطلبانه به مدت ۲۴ ساعت تمامى فعاليت هاى مربوط به پروازهاى هلى كوپترها را به حال تعليق درآورد".
گرچه مسئول روابط عمومى شركت هلى كوپتر ايران يک روز بعد از سقوط دو فروند هلي کوپتر اين شرکت "علل نامعلوم" را عامل سقوط آنها اعلام کرد و گفت: "گروه هاى كارشناسى براى تعيين علل حادثه به منطقه اعزام شده اند و موضوع را از جهات مختلف بررسى كرده اند كه بعد از نظر آنها، علت حادثه اعلام خواهد شد".
پرواز بالگردها بر فراز درياچه مهارلو ممنوع شد
فرماندار گفت: بر اساس تصويب شوراى تامين شهرستان شيراز پرواز هر نوع بالگرد تا اطلاع ثانوى بر فراز درياچه مهارلوى شيراز (درياچه نمك) ممنوع است.
ابراهيم عزيزى افزود: اين تصميم به دنبال سقوط پى درپى دو فروند بالگرد غيرنظامى در درياچه مهارلو در روزهاى اخير اتخاذ شده است.
وى هدف از اتخاذ اين تصميم را بررسى احتمال تاثيردرياچه در سقوط بالگردها و مطالعه ژئوفيزيك و عوامل جغرافيايى و زمين شناختى درياچه مهارلو بر سقوط بالگردها دانست و گفت: در سالهاى اخير تاكنون چهار فروند بالگرد و يك فروند هواپيما دراين درياچه سقوط كردهاست و بررسىهاى جغرافيايى روى زمين و روى سطح درياچه توسط كارشناسان به دقت انجام مىشود تا شرايط جغرافيايى درياچه مهارلو و احتمال تاثير اين شرايط در سقوط بالگردها روشن تر شود. فرماندار شيراز گفت:اگر تاثيرات جغرافيايى و فريبنده بودن درياچه مهارلو بر سقوط بالگردها محرز شود تصميمهاى جديد براى پرواز بالگردهابر فراز اين درياچه گرفته خواهد شد.
وى ادامه داد: در هر حال بايد براى پروازهايى كه روى سطح درياچه مهارلو انجام مى شود دقيقتر و باديدگاههاى علمىتر نگاه كنيم وهمه عوامل محيطى و جغرافيايى را در نظر گيريم. رييس شوراى تامين شهرستان شيراز با بيان اينكه موضوع سقوط بالگردها در اين درياچه از دو زاويه بررسى قضايى و بررسى فنى در حال انجام است گفت: تا حصول نتايج اين بررسىها نمىتوان اظهار نظر قطعى درباره علت سقوط پى در پى دو فروند بالگرد دراين درياچه كرد.
وى گفت: هر نوع اظهار نظر قبل از مشخص شدن نتيجه بررسىها دراينباره و هر نوع بيان تعجيلى علت و علل سقوط ها، مىتواند گمراهكننده باشد و ما را از اصل موضوع دور كند.
عزيزى درباره تبحر و تسلط خلبانان بالگردها و وضعيت فنى بالگردها افزود: بنا به اظهار كارشناسان مركز خدمات هلىكوپترى شيراز، خلبانهاى دو بالگرد كه سقوط كردند از جمله خلبانان ورزيده و متبحر بودهاند و تسلط كامل بر فنون پرواز داشتهاند.
عزيزى تصريح كرد: همچنين بالگردها نيز نو و سالم بوده به بالگرد اول فقط بين 800 تا 1000 ساعت كاركرد داشته و احتمال آنكه نقص فنى عامل سقوط آن باشد بعيد به نظر مىرسد.
وى گفت:ازديدگاه قضايى نيز در اين زمينه پروندهاى تشكيل شده چنانچه محرز شود كه اشخاصى در اعزام بالگردها، در انتخاب بالگردها، در مسايل امدادرسانى يا موارد ديگر تقصير داشتهاند به پرونده آنان رسيدگى مىشود.
براثر سقوط دو فروند بالگرد متعلق به وزارت نفت در درياچه مهارلو در 35 كيلومترى شرق شيراز پنج نفر خلبان و كادر فنى اين بالگردها جان خود را از دست دادند.
نخستين بالگرد پنجشنبه هفته گذشته (بيست و ششم بهمن) و بالگرد دوم دو روز بعد در درياچه مهارلوى شيراز سقوط كرد
برموداي ايران
پس از انتشار خبر سقوط دو هلي کوپتر متعلق به شرکت نفت، شايعاتي در مورد احتمال خرابکاري در اين حوادث منتشر شد اما دبير ستاد حوادث غير مترقبه استان فارس با رد اين اخبار گفت: "هنگام عمليات انتقال، گروههاي مختلفي از امدادگران آتشنشاني و هلالاحمر حضور داشتند، و از اين رو احتمال هرگونه خرابكاري در منطقه منتفي است".
فرماندار شيرازهم پس از سقوط دو هلي کوپتر به خبرگزاري فارس گفت که هر دو هلي کوپتر ساقط شده از هلي کوپترهاي مجهزوپيشرفته استان فارس بودند و کمتر از 1000 ساعت سابقه پرواز داشتند. وي تاييد کرد که خلبانان هر دو هلي کوپتر از خلبانان با سابقه استان فارس بودند و افزود: "بر اساس گمانه زني هاي اوليه خطاي ديد به واسطه موقعيت ويژه درياچه مزبورعامل اصلي سقوط بوده است".
به گفته مدير روابط عمومي شرکت هلي کوپتر ايران"اين شركت براى بازگرداندن اعتماد به نفس و همچنين تغيير روحيه به صورت داوطلبانه به مدت ۲۴ ساعت تمامى فعاليت هاى مربوط به پروازهاى هلى كوپترها را به حال تعليق درآورد".
گرچه مسئول روابط عمومى شركت هلى كوپتر ايران يک روز بعد از سقوط دو فروند هلي کوپتر اين شرکت "علل نامعلوم" را عامل سقوط آنها اعلام کرد و گفت: "گروه هاى كارشناسى براى تعيين علل حادثه به منطقه اعزام شده اند و موضوع را از جهات مختلف بررسى كرده اند كه بعد از نظر آنها، علت حادثه اعلام خواهد شد".
پرواز بالگردها بر فراز درياچه مهارلو ممنوع شد
فرماندار گفت: بر اساس تصويب شوراى تامين شهرستان شيراز پرواز هر نوع بالگرد تا اطلاع ثانوى بر فراز درياچه مهارلوى شيراز (درياچه نمك) ممنوع است.
ابراهيم عزيزى افزود: اين تصميم به دنبال سقوط پى درپى دو فروند بالگرد غيرنظامى در درياچه مهارلو در روزهاى اخير اتخاذ شده است.
وى هدف از اتخاذ اين تصميم را بررسى احتمال تاثيردرياچه در سقوط بالگردها و مطالعه ژئوفيزيك و عوامل جغرافيايى و زمين شناختى درياچه مهارلو بر سقوط بالگردها دانست و گفت: در سالهاى اخير تاكنون چهار فروند بالگرد و يك فروند هواپيما دراين درياچه سقوط كردهاست و بررسىهاى جغرافيايى روى زمين و روى سطح درياچه توسط كارشناسان به دقت انجام مىشود تا شرايط جغرافيايى درياچه مهارلو و احتمال تاثير اين شرايط در سقوط بالگردها روشن تر شود. فرماندار شيراز گفت:اگر تاثيرات جغرافيايى و فريبنده بودن درياچه مهارلو بر سقوط بالگردها محرز شود تصميمهاى جديد براى پرواز بالگردهابر فراز اين درياچه گرفته خواهد شد.
وى ادامه داد: در هر حال بايد براى پروازهايى كه روى سطح درياچه مهارلو انجام مى شود دقيقتر و باديدگاههاى علمىتر نگاه كنيم وهمه عوامل محيطى و جغرافيايى را در نظر گيريم. رييس شوراى تامين شهرستان شيراز با بيان اينكه موضوع سقوط بالگردها در اين درياچه از دو زاويه بررسى قضايى و بررسى فنى در حال انجام است گفت: تا حصول نتايج اين بررسىها نمىتوان اظهار نظر قطعى درباره علت سقوط پى در پى دو فروند بالگرد دراين درياچه كرد.
وى گفت: هر نوع اظهار نظر قبل از مشخص شدن نتيجه بررسىها دراينباره و هر نوع بيان تعجيلى علت و علل سقوط ها، مىتواند گمراهكننده باشد و ما را از اصل موضوع دور كند.
عزيزى درباره تبحر و تسلط خلبانان بالگردها و وضعيت فنى بالگردها افزود: بنا به اظهار كارشناسان مركز خدمات هلىكوپترى شيراز، خلبانهاى دو بالگرد كه سقوط كردند از جمله خلبانان ورزيده و متبحر بودهاند و تسلط كامل بر فنون پرواز داشتهاند.
عزيزى تصريح كرد: همچنين بالگردها نيز نو و سالم بوده به بالگرد اول فقط بين 800 تا 1000 ساعت كاركرد داشته و احتمال آنكه نقص فنى عامل سقوط آن باشد بعيد به نظر مىرسد.
وى گفت:ازديدگاه قضايى نيز در اين زمينه پروندهاى تشكيل شده چنانچه محرز شود كه اشخاصى در اعزام بالگردها، در انتخاب بالگردها، در مسايل امدادرسانى يا موارد ديگر تقصير داشتهاند به پرونده آنان رسيدگى مىشود.
براثر سقوط دو فروند بالگرد متعلق به وزارت نفت در درياچه مهارلو در 35 كيلومترى شرق شيراز پنج نفر خلبان و كادر فنى اين بالگردها جان خود را از دست دادند.
نخستين بالگرد پنجشنبه هفته گذشته (بيست و ششم بهمن) و بالگرد دوم دو روز بعد در درياچه مهارلوى شيراز سقوط كرد
زندگی یک دم است ،آن دم را فراموش بکنیم