در ویدیویی برای A350 می توانید متراکم شدن از آن را خودتون ببینید از آنجایی که قبلاً متوجه چنین برآمدگی در سایر موتورهای جت نشده بودم، این موضوع مرا به این فکر انداخت که آیا میتواند یک خروجی کاهش فشار باشه تا اجازه بده دور فن بالاتر بدون خفه کردن مشعل باشه

به عبارت دیگر، موتور بیش از آن که بتواند بسوزد گاز می گیرد تا نیروی بای پس بالاتری به دست آورد، و با این حال همچنان می تواند هوای اضافی را در مواقعی که مورد نیاز نیست، مثلاً در حالت دور آرام، خارج کند.
یا فقط تخلیه روغن برای گیربکس لوازم جانبیه اگرچه این تراکم را توضیح نمیدهد. . من که چیزی روی آن پیدا نکردم.یعنی دکل تخلیه و خروجی هواگیر ترکیب شدن
اگزوز جداکننده هوا/روغن اینجا خارج میشن. معمولاً هوای گرمه، اما وقتی موتور در حالت آزاد کار میکنه شما میتونیددود را ببینین این روغن موتور است که از مهر و موم گذشته است. دود با افزایش سرعت موتور، افزایش فشار هوا و عملکرد صحیح آب بندی ها متوقف میشه
همچنین در بدنه اصلی دکل چهار سوراخ وجود دارد. اینها زه کشی از قسمت های مختلف گیربکس هستند. آنها حفره بین لوازم جانبی (استارت، پمپ سوخت، پمپ هیدرولیک و غیره) و گیربکس را تخلیه می کنند.
