وزن هواپیما با پرنده در حال پرواز و نشسته

مدیران انجمن: parse, javad123javad

ارسال پست
نمایه کاربر
rohamavation

نام: roham hesami radرهام حسامی راد

محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2

عضویت : سه‌شنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴


پست: 3222

سپاس: 5492

جنسیت:

تماس:

وزن هواپیما با پرنده در حال پرواز و نشسته

پست توسط rohamavation »

وزن کردن یک پرنده در بال آسان نیست. با بال زدن ، هوا را در بالا و پایین فشار می دهد ، به این معنی که وزن موثر آن تغییر می کند. ... اما در حرکت پایینی ، پرندگان آنقدر به هوای اطراف فشار می آورند که نیروی عمودی تا دو برابر وزن بدن خود را ایجاد می کنند.پرنده ای که در کف هواپیما نشسته است توسط ساختار هواپیما پشتیبانی می شود و به وزن هواپیما کمک می کند. پرنده ای که در هواپیما پرواز می کند توسط یک جریان هوایی پشتیبانی می شود که دارای نیروی محرکه رو به پایین است که توسط ساختار هواپیما پشتیبانی می شود و به وزن هواپیما کمک می کند. مهم نیست که هواپیما مهر و موم شده یا باز است مگر اینکه اگر یک پنجره بزرگ و باز نزدیک باشد ، جریان هوا می تواند هوا را از خارج به داخل بکشاند و می تواند به بیرون تخلیه کند ، در این صورت وابستگی کمتری به ساختار ساختمان وجود دارد. هواپیما و هواپیما وزن کمتری خواهند داشت. اگر یک پنجره باز در فاصله ای دور وجود داشته باشد ، هیچ هوایی به داخل یا خارج از پنجره حرکت نمی کند و هواپیما از جریان هوایی که پرنده را پشتیبانی می کند ، پشتیبانی می کند و غیره. به عبارت دیگر ، پشتیبانی پرنده از هوا در هواپیما انجام نمی شود. تغییر فشار هوا در هواپیما هواپیما نیازی به آب بندی ندارد.
چرا یک هواپیما حمل و نقل پر از پرندگانی که روی زمین نشسته اند سنگین تر از یک هواپیما با پرندگان مشابه در داخل است.
کل نیروی رو به پایین که هواپیما تجربه می کند وزن خودش است ، بعلاوه نیروی ناشی از برخورد هوا با بال ها ، که برابر وزن پرندگان است.یک هواپیمای ترابری حمل و نقل پر از پرنده وزن یکسانی خواهد داشت چه پرندگان نشسته باشند و چه در حال پرواز. کل نیروی رو به پایین که جسم پرنده تجربه می کند وزن خودش است ، بعلاوه نیروی ناشی از برخورد هوا با بال ها ، که برابر وزن پرندگان است. ... یک هواپیما حمل و نقل پر از پرندگان وزن یکسانی خواهد داشت چه پرندگان نشسته باشند و چه در حال پرواز.
اگر هواپیماو پرندگان یکسان باشّند ، وزن آنها مهم نیست که پرندگان در داخل چه کار می کنند. به نظر می رسد هنگام پرواز ، پرندگان به هیچ چیز دست نمی زنند ، بنابراین نمی توانند هیچ وزنی را تحمل کنند. اما نکته اصلی این است که پرندگان به طرز جادویی با زدن بالهای خود بی وزن نمی شوند. جاذبه هنوز روی آنها تأثیر می گذارد و آنها هنوز وزن دارند ، اما آنها نمی افتند زیرا بلند شدن آنها وزن آنها را لغو می کند. پرنده برای به دست آوردن بالابری ، که یک نیروی رو به بالا است ، باید یک نیروی رو به پایین برابر را به هوا وارد کند. در نتیجه ، هوا به سمت پایین شتاب می گیرد تا به کف هواپیما برخورد کند. در آن زمان هوا حرکت رو به پایین خود را به هواپیما منتقل می کند. کل نیروی رو به پایین که هواپیما تجربه می کند وزن خودش است ، بعلاوه نیروی ناشی از برخورد هوا با بال ها ، که برابر با وزن پرندگان است.بنابراین هوا وزن پرندگان را به هواپیماّ می رساند و در نهایت همان می شود. این همه با قانون سوم نیوتن مطابقت دارد که می گوید هر نیرویی دارای نیروی برابر و مخالف است. پرندگان نمی توانند بالا بروند مگر اینکه هوا پایین بیاید. ما معمولاً متوجه پایین آمدن هوا نمی شویم زیرا پرنده ای بسیار کوچک است. اما پرنده بزرگتر تصویر بهتری می دهد. تصور کنید یک هلیکوپتر در ارتفاع چند متری اقیانوس حرکت می کند. سطح اقیانوس زیر به دلیل برخورد هوا به آن به طور محسوسی فرو می رود و موج می زند. اقیانوس وزن هلیکوپتر را احساس می کند.معمولاً متوجه پایین آمدن هوا می شوید زیرا پرنده ای بسیار کوچک است. اما پرنده بزرگتر تصویر بهتری می دهد. تصور کنید یک هلیکوپتر در ارتفاع چند متری اقیانوس حرکت می کند. سطح اقیانوس زیر به دلیل برخورد هوا به آن به طور محسوسی فرو می رود و موج می زند. اقیانوس وزن هلیکوپتر را احساس می کند.معمولاً متوجه پایین آمدن هوا می شوید زیرا پرنده ای بسیار کوچک است. اما پرنده بزرگتر تصویر بهتری می دهد. تصور کنید یک هلیکوپتر در ارتفاع چند متری اقیانوس حرکت می کند. سطح اقیانوس زیر به دلیل برخورد هوا به آن به طور محسوسی فرو می رود و موج می زند. اقیانوس وزن هلیکوپتر را احساس می کند. نتیجه این که محتویات در حال پرواز هیچ تفاوتی در وزن ندارند و نظریه ای را که میتونم عنوان کنم که جریان هوای پایین از بال یا روتورها با نیروی مشابه پرنده یا هلیکوپتر در حال استراحت به پایه جعبه فشار می آورد.
یک تیم تحقیقاتی هواپیماهای بدون سرنشین از دانشگاه استنفورد نیروهای در حال حرکت پرنده را اندازه گیری کرد و دریافتند که این حرکت "باعث افزایش دوبرابر حرکت در هنگام حرکت به سمت پایین (بال ها) می شود تا پرندگان مجبور نباشند در هنگام حرکت بالا وزن خود را بلند کنند" ، با مقدار بالابر بر روی ضربه "تقریباً هیچ". آنها به این نتیجه رسیدند که یک هواپیما حاوی چند پرنده در طول زمان نوسان وزن دارد ، اما گله بزرگتری که به طور تصادفی تکان می خورد ، یکدیگر را لغو کرده و وزن هواپیما را تحت تأثیر قرار نمی دهدI hope I help you understand the question. Roham Hesami smile072 smile261 smile260 رهام حسامی ترم پنجم مهندسی هوافضا
تصویر

ارسال پست