فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف انرژی

مدیران انجمن: parse, javad123javad

نمایه کاربر
tiathema

عضویت : چهارشنبه ۱۳۹۱/۸/۲۴ - ۰۱:۵۳


پست: 35

سپاس: 47

جنسیت:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط tiathema »

رشته تخصصی من فیزیک نیست . بحثی در مورد صحت و سقم ادعاهای آقای لطفی ندارم اما این بخش از نوشته ایشان:
"من از ترس تبه کاری اینها، پنج کتاب بینهایت زیبای خود را پنهان کرده ام و نشر نداده ام چرا که اینها را بسیار شیطان میبینم و صلاح در این میبینم که ارام حرکت کنم تا حقیقت بمرور جا بیفتد چنانکه میبینید من از پی دی اف های با اعلامیه absolute physics استفاده نکرده ام چرا که نمی خواهم مخالفت انها را ترغیب کنم."
به نظرم چند تا از ویژگی های شبه علم یا دانش‌نما (Pseudoscience) را داراست.
1) طرح ادعا در رسانه ها (فرار به رسانه) به جای طرح آن در یک کنفرانس علمی معتبر یا ارسال مقاله برخاسته از تحقیق به ژورنالی علمی که تحت داوری دقیق علمی و غیرشخصی (فارغ از غربی یا شرقی بودن نویسنده) قرار گیرد. وجه شبه در نوشتار آقای محسن لطفی: طرح ادعا در هوپا -با تمام احترامی که برای هوپا به عنوان رسانه پیشروی فیزیک قائلم- با این توجیه که هموطنان ایرانی نیز مطلع شوند.
2) توطئه اندیشی یا به عبارت دیگر توهم توطئه داشتن که منابع قدرتی -احیانا شیطانی- وجود دارند که انتشار نتایج تحقیق محقق ممکن است منافع ایشان را به خطر اندازد از این رو موافق انتشار نتایج تحقیق نیستند و حتی ممکن است در مسیر آن سنگ انداری کنند. وجه شبه در نوشتار آقای محسن لطفی: "من از ترس تبه کاری اینها..." و "...اینها را بسیار شیطان میبینم...".
3) کار در انزوا، اصحاب شبه علم عموما در انزوا کار می کنند. وجه شبه در نوشتار آقای محسن لطفی: "...پنج کتاب بینهایت زیبای خود را پنهان کرده ام ...".
مجددا تاکید می کنم که بیشتر از فیزیک دبیرستان و فیزیک 1 و 2 لیسانس نخوانده ام -آن هم 17 سال پیش- و صلاحیت داوری ادعاهای مطروحه را ندارم؛ این جا فقط به تشابهاتی که به نظرم رسید اشاره کردم. ویژگی هایی که برای شبه علم برشمرده می شود را می توانید در سایت های مختلفی مانند
http://medapple.com/6744/pseudoscience-and-science/
یا
http://bigbangpage.com/tag/شبه-علم-چیست/
یا
https://motamem.org/شبه-علم-چیست؟/
بخوانید یا اگر وقت و حوصله بیشتری داشتید فصل اول از کتاب "آشنایی با فلسفه علم" نوشته حسین شیخ رضایی و امیراحسان کرباسی زاده با عنوان "فلسفه علم، علم و شبه علم" را بخوانید. کتاب را انتشارات هرمس در سال 1391 چاپ کرده است.

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

دوست عزیز نظام جهان تغییر یافته و اگر من بخواهم از تغییرات سیستم جهانی صحبت کنم کار به انالیز جامعه ی علمی می انجامد.
من بنیانگذار فیزیک جدید هستم و خوشحال هستم که خریداران کتاب بنده، مدرکی کمتر از دکتر فیزیک ندارند و بنده قصد نشر کتب و نشر در اکادمیا را دارم چرا که کار درست مانند اب است راه خود را باز میکند.
اگر سوال علمی دارید مطرح کنید و دنبال حاشیه نباشید ببینید ایا یک فیزیک دان وارد میتواند به من بگوید که من شبه علم کرده ام تنها کودکان هستند که ندانسته سخن می گویند.
دیوار تو از همین الان کج است من اینده ای برای تو نمیبینم.
اهل علم بی ادب نیستند که با وجود اعتراف بر نادانی اقامه ی برهان کنند!

من مقداری که لازم بود در هوپا اطلاع رسانی کردم لهذا جوینده میتواند پی گیر فیزیک جدید باشد و اما اساس کار من، در حال پیشرفت در میان فیزیک دانهای بزرگ است و من در هوپا تنها اعلامیه ای کوچک قرار داده ام و چیز خاصی را اینجا دنبال نمیکنم.
قصد دارم با نشر ۱۰ مقاله ی دیگر در اکادمیا و اعلام فرمول های جدید دیگر و نشر سریع پنج کتاب دیگر خود، کتب و مقالات خود را مرجع پر رجوع دانشمندان جهانی کنم چنانکه اکنون دانشمندان بزرگ با ارسال ایمیل به من، تایید کتب مرا میکنند.

نمایه کاربر
ADMIN

عضویت : شنبه ۱۳۸۴/۲/۲۴ - ۱۹:۱۷


پست: 2401

سپاس: 560

جنسیت:

تماس:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط ADMIN »

آقا محسن عزیز، امکانش هست سن شما رو بدونم؟ همینطور تحصیلات و محل زندگی؟
موجیم که آسودگی ما عدم ماست ... ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ...

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

جناب admin عزیز ، من تنها در فیزیک نیستم بلکه در بعضی از مسایل دیگر نیز دخیل هسنم لهذا تا زمانی که در محل امنی ساکن نیستم بهتر است تنها مختصری معرف حضور باشم.
بنده در کرج هستم و بالای ۳۵ سال و مهندس پتروشیمی و محقق در علوم مختلفه هستم.
در خصوص نشر مقالات در isi من قصد برداشتن این نظم کهنه دارم و حتی اگر هوپا ، تصمیم بگیرد من میتوانم هوپا را به یکی از پایگاه ای علمی جهانی با انجام تغییرات کلی در ان برسانم تا نظم غربی را به چالش بکشد البته این روند خود در حال انجام است و اکنون دانشمندان ، در صدد نشر در isi نیستند چون دیگر کسی برای خواندن چرت و پرت های اینها، ۶۰ دلار به هر مقاله پول نمیدهد و دانشمندان مانند من نشر خود را در پروفایل های جهانی قرار میدهند که به امید خدا، مستقیما impact factor به صورت انلاین دارند و لهذا رجوع به مقالات انها بسیار بسیار بیشتر است چون وقتی یک ژورنال isi مبلغ تقریب ۶۰ دلار از خواننده می خواهد لذا کسی به سراغ مقاله اگر هم خوب باشد نمیرود و دانشمندان متوجه این نکته شده اند و اما سوال این است که چرا ژورنالهای isi. با وجود علم بر این قضیه، نمی ایند قیمت مقاله را کم کنند؟
بلکه بر عکس قیمت، در حال افزایش بلکه شارژ اولیه هم بسیار افزایش یافته است.
دلیل این است که مقالات دیگر پایان یافته اند و ۹۹ درصد مقالات نشر شده null hypothesis و بی ارزش هستند لذا اگر مجانی هم کنند تنها مقدار درصد کمی بر مراجعه کننده ها اضافه میشود و لهذا انها بجای ارزان کردن مقالات، شارژ و قیمت مقاله را بالا میبرند به اندازه ای زیادکه وقتی خود نویسنده و دوستان و خانواده ی او خرید کنند سود بدست میاید.
این است که کسی مثل من ، و بسیاری از دانشمندان دیگر ، مقالات خود را به isi نمیدهند تا هم چند هزاردلار پول بدهند و هم حق نشر مقاله ی خود را مجانی واگذار کنند.
تنها اکنون نشر مقاله در isi برای محصلین در رشته های دکترا و برای کسب پایان نامه اهمیت دارد به این صورت که موضوعی را انتخاب میکنند و با کمک استاد و دوستان کنی ملات ریاضی به ان میزنند و چند هزار دلار میدهند و مقاله نشر میشود.

لذا ژورنالیسم سقوط کرده است و انسان عاقل از فناوری های نوین استفاده میکند و نشرسالم در جهان در حال شکوفایی است و جهان از خیال بافی های احمقانه خسته شده است.
این است که دانشمندان بزرگی ب من ایمیل میدهند که حاضر هستند با من مقاله یا حتی کتاب بنویسند و کتاب های مرا در حال خربداری هستند و این روند به صورت تصاعدی در حال افزایش و نرم افزار گوگل، مرا بعنوان جزو ۳ در صد بیشترین بازدید کننده شده در بین نشر ها رصد کرده است.

من در کتاب جدید خود به اسم american $cuence پابان نظام ژورنالیست امریکایی ها مهر کرده ام و به دقت کامل سقوط این نظام را تحلیل کرده ام که اندکی از ان عرض شد.
از نظر من هوپا قابل انتقال به یک مرکز علم جهانی است اما برنامه ای مخفی و سری لازم دارد تا ناگهان با شکل جدید جهانی ظاهرشود که من انرا میدانم.
من بر عکس گمان میکنم پیشرفت عظیم در حهان از طریق فکر خرفه ای انحام خواهد شد و نه پول زیاد.

نمایه کاربر
[email protected]

نام: م. ج. معروف به گربه ی زَبادی

محل اقامت: تهران

عضویت : پنج‌شنبه ۱۳۹۰/۹/۲۴ - ۱۱:۴۹


پست: 1455

سپاس: 514

جنسیت:

تماس:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط [email protected] »

آقا محسن بخشی از حرفاتون رو قبول دارم ولی نه همه شونو!
اینکه ساختار آکادمیک معیوبه و داره یه روند تنزّلی رو طی می کنه به نظر من هم درسته ولی این قضیه توی همه ی دنیا داره اتفاق میوفته و آمریکایی، اروپایی و ایرانی نداره. شما هرگز به تنهایی معرفه "فیزیک ایرانی" نیستید کما اینکه انیشتین و هایزنبرگ هم معرف فیزیک آلمانی نبودن.

فیزیک مطلق نوشته شده:این است که کسی مثل من ، و بسیاری از دانشمندان دیگر ، مقالات خود را به isi نمیدهند تا هم چند هزاردلار پول بدهند و هم حق نشر مقاله ی خود را مجانی واگذار کنند.

آی اس آی استانداری هست که توی برخی از کشورها مثل ایران مورد توجه و توی کشورهای پیشرفته به H-index و Impact factor توجه میشه. از اینرو بسیاری از مقالات مربوط به انتشارات Springer ، IOP ، IEEE و Elsevier جزو مقالات باصطلاح معتبرن و این ژورنال ها "اغلب" برای چاپ مقاله پولی از نویسنده دریافت نمی کنن مگر ژورنال های Open access . که این ژورنال های پولیِ اخیر هم برخی مستقل و برخی وابسته به همون انتشارات های معتبرن. اما اینکه مردم تمایل ندارن سی چهل دلار بابت یه مقاله بدن و اعتبار این ژورنال ها عمدتاً زیره سواله، حرف درستیه. مثلاً توی سایت ویکی پدیا راجع به انتشارات Springer نوشته:

In 2014, it was revealed that Springer had published 16 fake papers in its journals that had been computer-generated using SCIgen. Springer subsequently removed all the papers from these journals. IEEE had also done the same thing by removing more than 100 fake papers from its conference proceedings.[11]

In 2015, Springer retracted 64 of the papers it had published after it was found that they had gone through a fraudulent peer review process.[12]


ولی با وجود تمام این ضعف ها، نباید "سهل انگار" باشیم. چند بار خودم با پرسش ها و منطق علمی بهتون گوشزد کردم که ادعای شما مبنی بر اینکه خورشید ده به توان بیست کولن بار داره، حرف گزافیه ولی ظاهراً شما به این موضوع چندان توجهی نمی کنید و من رو به عنوان دشمن خودتون تلقی کردید وقتی که گفتید: "عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد" smile024 هیچوقت هم شما "اصول" نظریه تونو نگفتید که همه ی این ها باعث می شه که سایرین و حتی خود من نسبت اعتبار علمی شما دچار تردید بشیم! smile023

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

من مشکلی با نشر ندارم هر کس هر جور دوست داره.
من از روش خودم راضی هستم.
اما درباره ی اینکه فیزیک من بخشی از فیزیک هست قطعا همینطوره و من اگر اسراری از فیزیک اینده را باز کنم خواهید دید ما در پوست فیزیک جهان هستیم و هنوز وارد فیزیک نشده ایم و هرگز به انتهای ان نرسیم.
بزودی پدیده های عحیبی در طبیعت ظاهر خواهد شد که اکتشافات جدید را لازم خواهد داشت و در علم همیشه باز است و من شخصا نظریه ی شما را دوست دارم و صورت بندی ان از نظر من اختلال دارد.
اما در مورد بار زیاد خورشید، شما با صاحبان ان صحبت کنید که همه از بزرگان فیزیک هستند و اگر به electric sun رجوع کنید میتوانید اثبات های تجربی انها رامشاهده کنید.

بار داشتن خورشید مثل این است که دانشمندان میگویند نیرو حامل انرژی است اما در کتاب phythagorean physics من اثبات دقیق کرده ام که حامل هیچ انرژی نیستند.
شما یک توری نازک فلزی جلوی یک بار بسیارزیاد قرار دهید خواهید دید بار صفر میشود و بحث بیشتر به حل معادلات ماکسول در پلاسما ارتباط دارد که شما باید مطالعه کنید.
پلاسما به دلیل دمای بالا میتواند در اثر اختلاف تابع توزیع سرعت ماکسول، shielding electric effect ایجاد کند و هر دانشمند و متخصص الکتریسیته ، بی هیچ پرسشی این را متوجه میشود اما من نمی توانم صدها کتاب مربوطه را برای شما از دوباره بگویم تا ایرادی که میگیرید خالی از خطا باشد.
من قطعا میدانم حتی اگر حل معادله ی ماکسول در fliud را در کتاب برای شما نشان دهند چندین ماه طول خواهد کشید پارامتر ها را شناسایی کنید و رابطه ی تابع دلتای دیراک را در این میان تشخیص دهید.

یک فیزیک دان باید حتما یک ریاضیدان حرفه ای باشد و یا در گروه خود همکار یک ریاضیدان کامل باشد مثلا رغیب من در گرانش mordehai milgrom یک ریاضیدان حرفه ای نیست لذا صورت بندی معادلات او را اشخاص دیگر انحام داده اند مثل bekenstein.
من جواب سوال شما را چندین بار دادم و دوباره میگویم که الکتریسیته پدیده ای ساده مثل گرانش نیست و نیاز به تخصص کامل دارد مثلا شما باید حداقل پنجاه مقاله از solar wind خوانده باشید و نمودارهای مختلف یونها را در لایه های مختلف بشناسید تا وقتی من میگویم parker diagrams بتوانید استدلال کنید.
من اصلا اینجا قصد اثبات ندارم بلکه یک اطلاعیه بود که انجام شد،
اصلا من اثر ضعیف خورشید را بر بار ازاد در مقاله ای در حال نوشتن هستم تا جواب سوال هر کسی باشد که از بار زیاد خورشید تعحب میکند.
جالب این است که شما به بار بزرگ ان ، اعتراض دارید اما به میدان بزرگ مغناطیسی ان ندارید حال انکه برای تولید همین مغناطیس خورشیدی نیاز به همین مقدار بار هست !
در کتاب صد ها دلیل ریاضی و تجربی برای این بار ذکر شده و بدانید من کتب و نوشته های شما را هم خوانده ام و اگر پولی بود میخربدم تا مبادا بی خبر باشم اما شما این چنین نمیکنید این است تفاوت من با شما.
من حتی ریز درصد خطای نظریات مثل شما را هم دراورده ام و اما به صورت حرفه ای رسم نیست گفته شود مگر اینکه الزام اید.
ما هر یک درخت هایی کاشته ایم بهترین محک ان است که منتظر باشیم ببینیم،

نمایه کاربر
tiathema

عضویت : چهارشنبه ۱۳۹۱/۸/۲۴ - ۰۱:۵۳


پست: 35

سپاس: 47

جنسیت:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط tiathema »

سلام به دوستان هوپایی!
خب قبلا هم گفتم تخصص من فیزیک نیست و فیزیک تنها علاقه من است. در مورد ادعاهای فیزیکی آقای لطفی هم لهذا اظهارنظر نمیکنم اما در مورد این ادعای ایشان که:
"چون وقتی یک ژورنال isi مبلغ تقریب ۶۰ دلار از خواننده می خواهد لذا کسی به سراغ مقاله اگر هم خوب باشد نمیرود و دانشمندان متوجه این نکته شده اند و اما سوال این است که چرا ژورنالهای isi. با وجود علم بر این قضیه، نمی ایند قیمت مقاله را کم کنند؟
بلکه بر عکس قیمت، در حال افزایش بلکه شارژ اولیه هم بسیار افزایش یافته است.
دلیل این است که مقالات دیگر پایان یافته اند و ۹۹ درصد مقالات نشر شده null hypothesis و بی ارزش هستند لذا اگر مجانی هم کنند تنها مقدار درصد کمی بر مراجعه کننده ها اضافه میشود و لهذا انها بجای ارزان کردن مقالات، شارژ و قیمت مقاله را بالا میبرند به اندازه ای زیادکه وقتی خود نویسنده و دوستان و خانواده ی او خرید کنند سود بدست میاید.
این است که کسی مثل من ، و بسیاری از دانشمندان دیگر ، مقالات خود را به isi نمیدهند تا هم چند هزاردلار پول بدهند و هم حق نشر مقاله ی خود را مجانی واگذار کنند."

میتوانم اظهار نظر کنم چون هم در حیطه تخصصم است (اقتصاد خوانده ام) هم موضوع شغلم (آکادمیک) ابتدا این که همانطور که اقای جوانشیری هم گفتند کسی برای چاپ مقاله در مجلات نمایه شده ISI پولی نمی پردازد مگر در مجلات به اصطلاح پولی که برای چاپ مقاله از نویسنده طلب وجه می کنند و عموماً هم کم اعتبارند. برای استفاده به عنوان خواننده پول می پردازند آن هم نه 60 دلار ادعایی. ضمنا چطور همین آقای لطفی یک خط در میان خوانندگان را ترغیب به خریدن کتب خود به قیمت های 20 دلار و بیشتر می کنند اما پای خرید مقاله که به میان می آید می گویند که " ۹۹ درصد مقالات نشر شده null hypothesis و بی ارزش هستند لذا اگر مجانی هم کنند تنها مقدار درصد کمی بر مراجعه کننده ها اضافه میشود" و در نتیجه خریدشان عقلایی نیست. شما قضاوت کنید: اگر من بخواهم پول برای کالا علمی بدهم به کدام باید بدهم؟ به مقاله ای که از فیلتر داوری رد شده است یا به کتابی که از چنین فیلتری رد نشده؟ دو دیگر این کههمانطور که در فیزیک قانون داریم، در اقتصاد هم داریم. قانون پایه تقاضا که دقیقا خلاف ادعای آقای لطفی است که"لذا اگر مجانی هم کنند تنها مقدار درصد کمی بر مراجعه کننده ها اضافه میشود و لهذا انها بجای ارزان کردن مقالات، شارژ و قیمت مقاله را بالا میبرند به اندازه ای زیادکه وقتی خود نویسنده و دوستان و خانواده ی او خرید کنند سود بدست میاید." با کاهش قیمت یک کالا، تقاضای آن نیز کاهش می یابد. این دقیقا خلاف آموزه های پایه اقتصاد به مثابه یک علم است. خیر، این طور نیست آقای لطفی عزیز. سوم این که متاسفانه آقای لطفی هر چه بیشتر اظهار نظر می کنند، نشانه های بیشتری از شبه علم را بروز می دهند و شاهد مثال"تا مرد سخن نگفته باشد..." می شوند. این بخش از نوشته ایشان را بخوانید که "...لهذا تا زمانی که در محل امنی ساکن نیستم بهتر است تنها مختصری معرف حضور باشم..." نشانه توهم توطئه از نشانه های شبه علم. دیگر "...قصد برداشتن این نظم کهنه دارم ..." و "...پابان نظام ژورنالیست امریکایی ها مهر کرده ام و به دقت کامل سقوط این نظام را تحلیل کرده ام که اندکی از ان عرض شد...". آشنا نیست؟ برای من که هست. چهارم این که اقای لطفی به دفعات مغالطه کرده اند. مغالطه مورد علاقه ایشان هم "مغالطه توسل به جمع" و "مغالطه "مصادره به مطلوب" است. توسل به جمع: "...کسی مثل من ، و بسیاری از دانشمندان دیگر ، مقالات خود را به isi نمیدهند..." یعنی چون بسیاری دانشمندان دیگر (بدون ذکر نام و منبع ان دانشمندان ادعایی) کاری را انجام میدهند پس آن کار درست است. مغالطه مصادره به مطلوب: پول دادن برای مقالات ISI بد است اما پول دادن برای خرید کتاب من خوب است. یعنی پول دادن یک جا بد و در حالت دیگر خوب است. نظام انتشارات غرب بر خطاست ولی نتایج کار آقای لطفی به همین نظام سپرده می شود آن هم به غربی ترین شان یعنی سایت آمازون. البته سایر خوانندگان هم می توانند با دقت در نوشته های ایشان مغالطاتی دیگر هم بیابند چون هر چه بیشتر به نوشته ایشان می نگرم مغالطات بیشتر و بیشتری سر بر می آورند. برای درک مغالطات و فهم تمایز آن ها رجوع کنید به: مغالطات نوشته علی اصغر خندان چاپ موسسه بوستان کتاب. چهارم این که من در نوشته پیشین خود در این جستار اشاره به نشانه های وجود شبه علم در نوشتار آقای لطفی کردم. حالا بخوانید پاسخ ایشان را (که خود مغالطه ای دیگر است، یعنی شخصی کردن موضوع بحث) : " ...ایا یک فیزیک دان وارد میتواند به من بگوید که من شبه علم کرده ام تنها کودکان هستند که ندانسته سخن می گویند.
دیوار تو از همین الان کج است من اینده ای برای تو نمیبینم.
اهل علم بی ادب نیستند که با وجود اعتراف بر نادانی اقامه ی برهان کنند!..."
البته این بخش سخن ایشان که "تنها کودکان هستند که ندانسته سخن می گویند." مغالطه حمله به مرد پوشالی یا پهلوان پنبه است. "اهل علم بی ادب نیستند" هم به همین منوال. در این مغالطه ابتدا حریف به گونه ای نادرست تبیین می شود سپس ادعا می شود که این حریف تبیین شده بر خطاست. من بچه هستم و بچه ها ندانسته سخن می گویند پس سخن من ندانسته است. اهل علم بی ادب نیستند و چون من به زعم آقای لطفی بی ادب هستم پس نمی توانم اهل علم باشم و به همین گونه و به قول آقای لطفی لهذا تا آخر!

نمایه کاربر
You-See

نام: U30

محل اقامت: تهران

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵


پست: 1280

سپاس: 787

جنسیت:

تماس:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط You-See »

من در مورد آقای جوانشیری و کار ایشون نظر ندادم چون دیدم واقعا داره با فرمول و روشی که به نظر من درست اومد کار می کنه، شاید بعدها همین روش اثبات کنه اشتباه می کرده یا درست می گفته.
ولی این دوستمون هفته هاست داره ادعا می کنه دریغ از یک فرمول.
راستی دارم رو مقاله ای کار می کنم که اثبات می کنه ریاضیات کلا اشتباهه. به ISI هم نمی دم، ولی یواش یواش بیان می کنم. هرکی هم باور نمی کنه بی تربیته!
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

جناب تیاتما، من اصلا حرف های شما را نمی فهمم ما باید انلاین حرف بزنیم تا ببینم چه میگویی!
مقالات isi از مولف ها charge میگیرند و charge پول است.
من ندیدم در میان دانشمندان فیزیک کسی از لغت شبه علم استفاده کند من اصلا وارد این خرافات نمیشوم شما را به حال خودتان باید واگذاشت.
ما در علم فیزیک منطق داریم و گزاره و قضایا و استدلال ، قطعا در اقتصاد هم چنین است و گویا شما خودتان بد جوری وارد این چیزی که میگویید شده اید .اقای عزیز، من رو وارد حاشیه ها نکنید همین که وقت کنم سوال علمی ای مطرح بشه جواب بدم هنر کردم من با این بحث های جنون امیز کاری ندارم مبارک خودتان باشد.
حالا که بحث تخصص در اقتصاد شد میشه به من بگید که اگر تعدادی نمونه داشته باشیم برای هر روز در طول هفته، چطور میشه واریانس رو برای یکسال محاسبه کرد؟
همین توضیح بدید برا من کافیه.

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

دوستان عزیز، اگر مرا بخواهید وارد حرف های بی سر و ته نمایید قطعا پاسخ سوالات علمی را نیز دیگر نخواهم داد.
مثلا جناب جوانشیری، من با او بحث میکنم چون حرف هم را می فهمیم اما من حرف های بعضی از دوستانرا اصلا متوجه نمیشوم و اصلا نمی خواهم این پرت و پلا ها را متوجه شوم.
من نمیگم نمیتونم حریف اینها بشوم مساله این است صحبت با اینها دو سر باخت است و مثلا من بیایم اثبات کنم که خطا میکند انگاه مردم به من میگویند همین که من با این شخص بحث کرده ام از نادانی من است.

نمایه کاربر
You-See

نام: U30

محل اقامت: تهران

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵


پست: 1280

سپاس: 787

جنسیت:

تماس:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط You-See »

شما یک عدد فرمول بیار که ادعای شما او اثبات کنه.
همین.
به عمل کار براید به سخندانی نیست.
این حرفها فرار رو به جلو است.
فرمول بده عزیزم، فرمولی که برای خودت باشد
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

خوشبختانه، جناب جوانشیری اینجا هستند.
ایشان از نظر من در نوشتن مقاله و خواندن مقاله، حرفه ای هستند حتی در نگارش یک مقاله ایرادی به من گرفتند که من اصلاح کردم و ان ایراد این بود که من وقتی به صورت اتوماتیک واژه هایی رو تایپ کرده بودم لغت مشابه، بجای لغت اصلی قرار گرفته بودند.
من از جناب جوانشیری، تقاضا میکنم اگر در اینده زمانی فرصت کردند مطالبی در مورد مقاله خوانی، در هوپا قرار دهند که خود تخصص می خواهد بلکه شما باید خود را به اندازه ای update کنید که بتوانید مقالات حرفه ای را تند خوانی کنید لهذا گاهی لازم میشود ده مقاله را در دو روز بخوانید این امکان ندارد مگر اینکه update باشید تا ضعف علم خود را مبنی بر عدم توانایی نویسنده قلمداد نکنید.
من بیشتر توضیح نمیدهم و اگر کسی بحث در شکل مقاله دارد از جناب جوانشیری سوال کند او از من حرفه ای تر است در این موضوع.
اما در مورد فرمول ، من فرمول های زیادی در مقالات مطرح کرده ام که یکی از انها فرمول گرانش جهانی است که جایگزین گرانش است و دیگری فرمول جایگزین انرژی جنبشی.
اما فرمول های مستقیم هم اینجا احتمالا قرار دهم اما فعلا وقت کم دارم و قطعا زمانی مناسب برای توضیح بیشتر و شفاف کردن موضوعات میایم.
اگر دوستان قبل از گرفتن ایراد سوال کنند بهتر است ابتدا من توضیح بدهم اگر رفع قضیه نکند ایراد بگیرید.
از شما هم ممنون هستم که مقالات مرا دانلود کرده اید اگر دوست داشتید با هم سر ان دو مقاله صحبت کنیم تا من قسمت های مختلف مقاله را برای شما توضیح دهم که هم اطلاع شما را بیشتر میکند و هم رفع ابهام.
من قول میدهم اگر از دید مصالحه و دوستی ، قضایا را بررسی کنیم فهم ما از قضایا به امید خدا بیشتر میشود.
من تمایل به دوستی دارم اما بعضی از دوستان بجای صحبت علاقه به انداختن سنگ دارند.

نمایه کاربر
You-See

نام: U30

محل اقامت: تهران

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵


پست: 1280

سپاس: 787

جنسیت:

تماس:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط You-See »

جرا فکر می کنی این ما هستیم که باید آپدیت بشیم؟
شاید شما باید آپدیت بشید.
عجب! تا به حال چند بار با من صحبت کردید که فهمیدید باید آپدیت بشم؟
جوانشیری هم چون یه بار ازتون حمایت کرد، می فهمه؟ درسته؟
فرمول بده، فرمول، چرا متوجه نمی شید؟
خیلی سخته؟
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/

فیزیک مطلق

نام: mohsen lutephy

عضویت : دوشنبه ۱۳۹۵/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۳


پست: 67

سپاس: 17

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط فیزیک مطلق »

دوست عزیز من هر خطایی به کلام شما بگیرم ایرادی است بر خودم!
بهتر است مانند سقراط بگویم می دانم که هیچ نمیدانم بحث خاتمه یابد.
اما در مورد فرمول؟
اگر گفتم با هم مرور کنیم برای این است که من اولا میدانم شما بدون مطالعات کافی نمیتوانید با نگاه کردن به یک فرمول انرا بفهمید و ثانیا رنگ رخساره نشان میدهد از سر درون چه که شما اصلا دنبال علم نیستید.
یک روز به شیخ انصاری گفتند که ملایی، دزدی کرده است این چگونه است؟ ایشان گفتند که او ، ملا بودن را هم دزدیده!

تو خود حجاب خودی، خود از میان بردار!

من اگر فرمول های دانشمندان سابق را هم قرار دهم شما در فهم انها مشکل خواهید داشت گرانش پواسون از معروف ترین فرمول هاست که امکان ندارد یک حرفه ای انرا نفهمیده باشد.
قطعا من از شما از چند و چون این معادله ، سوال کنم با وجود wikipedia شما گیر خواهید کرد چرا که فهم یک معادله با یادگیری ان متفاوت است حال انکه با فرم صحبت شما، من شک ندارم حتی اگر جلوی شما قلم و کاغذ بگذارند شما بتوانید معادله ی پواسون رو استخراج کنید.

لازم است دوستان بدانند من به کسی و علم او گیر نداده ام بلکه اینها مرا مجبور میکنند تا از علم اشان سوال کنم و الا به من چه ربطی دارد که چه کس چه مقدار علم دارد.
درباره ی نظریات دانشمندان دیگر ایرانی هم حتی یک کلمه صحبت نکرده ام چون انها دانشمند هستند و روش علمی خود را دارند و مادامی که خود نظریه پرداز، از من درخواست نکند تحلیل نخواهم کرد.
اگر بخواهد هم شاید مصلحت نبینم در زمان نامناسب ایراد بر کار کسی دیگر بگیرم.

نمایه کاربر
You-See

نام: U30

محل اقامت: تهران

عضویت : یک‌شنبه ۱۳۹۳/۵/۱۹ - ۱۹:۰۵


پست: 1280

سپاس: 787

جنسیت:

تماس:

Re: فیزیک مطلق و اثبات کاملا دقیق اشتباه بودن فرمول معروف ان

پست توسط You-See »

فردی به عیسی فحش می داد، عیسی او را دعا میکرد.
گفتند او تو را دشنام می دهد و تو دعایش می کنی؟ گفت: او روشی را به کار می برد که با آن تربیت شده است، من هم روش خودم را.
شده داستان شما، دزد شمایید و اینجا هم چاله میدون نسخه سوسولی نیست که بندازی در بری،
عجیبه که با خود گنده پنداری دچار توهم و نارسیسیسم شده اید. بلاهت کلامتان به حدی است که نیازی به اثبات یا رد چیزی دیگه نمی بینم.
حتی اگر من چیزی ندانم دلیل بر دانستن شما نمی شود. مدعی شمایید و ظاهرا همچنان هم در حد ادعا باقی مانده اید.
وعده هایتان من را یاد خالیباف انداخت!
چنانچه پست دیگه ای خطاب به من از شما ببینم برخورد خواهم کرد.
روز خوش.
دوستای گلم حمایت کنید : https://cafebazaar.ir/app/com.nikanmehr.marmarxword/

ارسال پست