چرا اکستنشن های ریشه پیشرو در هواپیماها استفاده نمیشه
منجر به بالهای کوتاهتر و لتهای کوچکتر نمیشن؟ دندان سگ بیشتر در هواپیماهای جنگی با کارایی بالا یافت ممیشن زیرا اینها زاویه توقف را افزایش میدن قدرت مانور را بهبود می بخشند. اینها نگرانی های معمول در هواپیماهای تجاری نیست. در هواپیماهای مسافربری از ژنراتورهای گردابی برای جلوگیری از جدایی در سرعت کم (aoa بالا) استفاده می شود.
امتداد لبه جلو (LEX) گسترش کوچکی به سطح بال هواپیما، جلوتر از لبه جلو است. دلیل اصلی اضافه کردن یک پسوند، بهبود جریان هوا در زوایای حمله بالا و سرعتهای هوای کم، بهبود هندلینگ و تاخیر در توقف است. دندان سگ همچنین می تواند جریان هوا را بهبود بخشد و در سرعت های بالاتر کشش را کاهش دهد.
نوار لبه پیشرو
نوار لبه جلویی یک سطح آیرودینامیکی است که به صورت عرضی درست جلوتر از لبه جلویی بال قرار دارد. این یک شکاف لبه جلویی بین اسلت و بال ایجاد می کند که هوا را روی سطح بال هدایت می کند و به حفظ جریان هوای صاف در سرعت های کم و زوایای حمله بالا کمک میکنه این امر توقف را به تاخیر میندازه و به هواپیما اجازه می دهد با زاویه حمله بالاتر پرواز کند. لت ها ممکن است در پرواز معمولی ثابت یا جمع شونده شوند تا کشش را به حداقل برسونه
اکستنشن دندان سگ
دندان سگ یک شکاف کوچک و تیز زیگزاگ در لبه جلویی بال است. معمولاً روی یک بال جارو شده برای ایجاد میدان جریان گردابی استفاده میشود تا از پیشروی جریان جداشده از بیرون در زاویه حمله بالا جلوگیری کند.[1] اثر همان حصار بال است.[2] همچنین میتوان از آن بر روی بالهای مستقیم در آرایش لبههای جلویی آویزان استفاده کرد.
اکستنشن دندان سگ
- rohamavation
نام: roham hesami radرهام حسامی راد
محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2
عضویت : سهشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴
پست: 3289-
سپاس: 5494
- جنسیت:
تماس: