زیرا لاستیکها بهطور لحظهای روی باند میلغزند و به سرعت از حالت سکون به سمت سرعت برخورد جت به سمت بالا میچرخند. این فقط یک پف لاستیک سوخته است اما آج لاستیک به خودی خود کاملاً گرم می شود و برای یک لحظه به 600-700 درجه فارنهایت می رسد. همچنین به این دلیل است که خلبان هنگام برخورد با ترمز ترمز نمیگیرد، زیرا این امر میتواند باعث انفجار شود زیرا لاستیک به سرعت زمین میشود.تصور کنید با سرعت 60 مایل در ساعت رانندگی می کنید و ناگهان ترمز را کاملا فشار می دهید و متوجه می شوید که دود تولید می کند. این اصطکاک است.
اکنون، هنگامی که هواپیما با سرعت 180 گره فرود می آید، اصطکاک نیز ایجاد می کند.
دقیقاً قبل از تماس لاستیک با زمین، ثابت است.
به محض اینکه آن را لمس می کند، برای به دست آوردن سرعت نسبی با هواپیما در باند فرودگاه، کمی زمان می برد، اما از آنجایی که قبلاً سطح ناهمواری را لمس کرده است. روی آن می کشد. این زمانی است که دود ظاهر می شود.
پس از آن سرعت می گیرد و سرعت به تدریج توسط ترمزهای سرعتی شکسته می شود و در نهایت متوقف می شود.hope I helped you understand the question. Roham Hesami, sixth
semester of aerospace engineering
رهام حسامی ترم ششم مهندسی هوافضا
چرا تایرهای ارابه فرود هنگام برخورد دود می کنند؟
- rohamavation
نام: roham hesami radرهام حسامی راد
محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2
عضویت : سهشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴
پست: 3282-
سپاس: 5494
- جنسیت:
تماس: