در چرخه تغذیه تحت فشار محتویات مخزن گاز فشار بالا به مخازن سوخت و اکسید کننده تخلیه می شود تا اساساً آنها را به داخل محفظه احتراق فشار دهد. آیا بخشی از سوخت یک مخزن LNG می تواند از طریق مبدل حرارتی به عنوان گاز فشار بالا مورد نیاز برای تزریق سوخت به داخل محفظه احتراق استفاده شود، یا دمای مایع شدن بالای LNG یا سایر ویژگی های انتقال فاز آن را نامناسب می کند؟ من تصور می کنم هلیوم به دلیل خوبی ترجیح داده می شود.
برای موتورهای تحت فشار، پیشرانههایی که وارد محفظه احتراق میشوند، به طور قابلتوجهی فشار کمتری نسبت به فشار مخزن پیشران دارند - در غیر این صورت آنها به روش صحیح جریان نمییابند. شما باید کاری انجام دهید تا فشار سیالی که به سمت تخلیه مخزن برگشته است را افزایش دهید، در غیر این صورت خط فشار شما مسیر اشتباهی را طی می کند. شاید به پمپ نیاز داشته باشید...
.hope I helped you understand the question. Roham Hesami, sixth
semester of aerospace engineering
رهام حسامی ترم ششم مهندسی هوافضا
LNG برای ترزیق سوخت
- rohamavation
نام: roham hesami radرهام حسامی راد
محل اقامت: 100 مایلی شمال لندن جاده آیلستون، لستر، لسترشر. LE2
عضویت : سهشنبه ۱۳۹۹/۸/۲۰ - ۰۸:۳۴
پست: 3286-
سپاس: 5494
- جنسیت:
تماس: