ادعای عجیب دانشمند اروپایی مأموریت مخفی «روزتا» برای برقراری تماس با موجودات بیگانه!

نظریه‌پردازان، ادعاهای عجیبی را درخصوص مأموریت کاوشگر روزتا در اطراف دنباله‌دار 67P مطرح کرده‌اند که بر اساس آنها، این برنامه درحقیقت یک مأموریت مخفی برای برقراری تماس با موجودات بیگانه است.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، زمانی که «نیل آرمسترانگ» در سال ژوئیه 1969 بر سطح ماه قدم گذاشت، برخی افراد این مأموریت را یک اقدام کاملا نمایشی و ضبط شده در یکی از استودیو‌های هالیوود عنوان کردند.

فرود مریخ‌نورد کنجکاوی بر سطح مریخ در اوت 2012 نیز یک مأموریت شبیه‌سازی در صحرای نوادا عنوان شد.

کاوشگر روزتا متعلق به آژانس فضایی اروپا (ESA) پس از یک سفر 10 ساله در منظومه شمسی، در اطراف دنباله‌دار 67P/Churyumov-Gerasimenko قرار گرفت و در تاریخ 21 آبان، فرودگر Philae بعنوان بخشی از مأموریت روزتا بر سطح این دنباله‌دار فرود آمد.

اکنون نظریه‌پردازان ایده‌های جدیدی را درخصوص مأموریت کاوشگر روزتا و فرود Philae‌ بر سطح دنباله‌دار 67P ارائه کرده‌اند.

برخی نظریه‌پردازان عنوان می‌کنند که دنباله‌دار 67P در اصل یک سفینه فضایی بیگانه است که سیگنال‌هایی را به زمین مخابره کرده است و کاوشگر روزتا برای بررسی این مسئله راهی این سفر طولانی شده است.

یکی از این ادعاها در وب سایت UFO Sightings و به نقل از یکی از کارشناسان ناشناس آژانس فضایی اروپا منتشر شده است؛ بر این اساس، محققان حدود 20 سال قبل سیگنال‌هایی از هوش فرازمینی را از سفینه فضایی 67P – که بصورت یک دنباله‌دار تغییر شکل داده – دریافت کردند.

این کارشناس ناشناس عنوان می‌کند: باور نکنید که آژانس فضایی اروپا میلیاردها دلار خرج کرده تا کاوشگری را تنها برای تهیه تصاویر نمای نزدیک از یک دنباله‌دار راهی سفر 10 ساله کرده باشد.

برخی سایت‌ها نیز از مشاهده ساختارهای بیگانه – بخصوص یک صفحه متالیک درخشان – در تصاویر منتشر شده از دنباله‌دار 67P خبر می‌دهند که می‌تواند نشانه‌ای از هوش فرازمینی باشد!

niloufar671